Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi
Zespół Szkół nr 2 im. mjra H. Dobrzańskiego "Hubala"

        Pani Joanna Działoszewska reprezentująca projekt „Wspólna Europa = Równe Szanse” uczestniczyła w dniach 26–28 marca 2025 r. w konferencji dla nauczycieli języka niemieckiego z Europy Środkowej i Wschodniej, zorganizowanej na Uniwersytecie Europejskim Viadrina we Frankfurcie nad Odrą. Spotkanie zgromadziło trzydziestkę pedagogów z Polski i Mołdawii, a głównym celem było zaprezentowanie uniwersyteckich metod dydaktycznych, które można przenieść na lekcje w szkołach ponadpodstawowych.

        W programie znalazły się m.in.:
warsztaty rozwijające umiejętność pisania i mówienia po niemiecku z wykorzystaniem gier komunikacyjnych;
prezentacje narzędzi cyfrowych ułatwiających pracę projektową na lekcjach językowych;
dyskusje panelowe o włączaniu uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
        Podczas sesji networkingowych Joanna przedstawiła zarówno efekty projektu „Wspólna Europa = Równe Szanse”, jak i inicjatywę eTwinning „I Can Do It”, pokazując, w jaki sposób projekty międzynarodowe motywują młodzież do nauki języka niemieckiego oraz rozwijają ich kompetencje społeczne. Na konferencji nawiązała liczne kontakty, które już zaowocowały zaproszeniami do wspólnych działań w kolejnym roku szkolnym.
        Zadanie realizowane w ramach projektu „Wspólna Europa = Równe Szanse” (numer projektu: 2023-1-PL01-KA122-SCH-000114300) realizowanego w ramach PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU SPOŁECZNEGO 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus „Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej” realizowanego na zasadach Programu Erasmus+
        Dofinansowanie w wysokości 281 872,46 PL w tym 82,52% – budżet środków europejskich oraz 17,48% – środki budżetu krajowego.
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie
#funduszeeuropejskie
#FERS

#FRSE